Polityka zwrotów
POLITYKA ZWROTÓW / ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Masz możliwość zwrócić zamówiony w naszym sklepie towar bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania lub odebrania przesyłki.
Wystarczy wypełnić jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub skorzystać z gotowego wzoru Odstąpienie wzór
i przesłać do nas pocztą elektroniczną lub listownie.
Sposób przekazania / odesłania Towaru:
- Odbierzemy Towar jeśli dostarczaliśmy go osobiście na ternie Wrocławia i okolic.
- Proszę odesłać lub przekazać nam Towar na adres Sklepu Internetowego:
Marcin REIF
52–200 Wysoka
ul.Brzozowa 3d/13niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz Towar przed upływem terminu 14 dni.
W przypadku wyboru opcji odesłania Towaru na adres Sklepu Internetowego Marcin REIF
52–200 Wysoka ul.Brzozowa 3d/13 będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Tobie wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności. (dotyczy opłat za zwrot płatności).
Pamiętaj!
Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
W przypadku zamówienia towaru spersonalizowanego tj. wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb (np. wygrawerowanie lub naszycie lub nadrukowanie inicjałów lub innych treści na towarze), to nie przysługuje Tobie prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
Jeżeli zamówiłeś Usługę i wykonanie jej nastąpiło na Twoje żądanie przed upływem terminu prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, to masz obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
W razie wątpliwości pobierz i przeczytaj pouczenie:
Szczegółowa procedura odstąpienia od towaru opisana jest w Regulaminie sklepu punkt:
7.SPOSÓB I TERMIN WYKONANIA PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W razie pytań proszę o kontakt:
tel.: +48505861372
e-mail: doradca@dobrynurek.pl