Reklamacja
REKLAMACJA
Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie są objęte 2-letnią rękojmią (24 miesiące).
Jesteśmy odpowiedzialni względem Ciebie, jeżeli sprzedany Towar lub Towar Spersonalizowany ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia zgodnie z Kodeksem Cywilnym).
Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru lub Towaru Spersonalizowanego.
Jeśli zakupiony u nas Towar ma wadę, to masz możliwość zgłoszenie reklamacji.
Wystarczy wysłać do nas oświadczenie informującego o wadzie Towaru lub Towaru Spersonalizowanego
poprzez pocztę elektroniczną na adres doradca@dobrynurek.pl lub poprzez list tradycyjny lub polecony na adres:Marcin REIF
52–200 Wysoka
ul.Brzozowa 3d/13
Takie oświadczenie – Zawiadomienie o wadzie (reklamacja) powinno zawierać:
- opis wady Towaru lub Towaru spersonalizowanego,
- datę wykrycia wady,
- określenie żądania co do sposobu usunięcia wady
- adres kontaktowy, na który ma zostać wysłana informacja zwrotna.
WZÓR oświadczenia o reklamacji:
Sposób przekazania / odesłania reklamowanego Towaru:
- Odbierzemy Towar jeśli dostarczaliśmy go osobiście na ternie Wrocławia i okolic.
- Proszę odesłać lub przekazać nam Towar na adres Sklepu Internetowego:
Marcin REIF
52–200 Wysoka
ul.Brzozowa 3d/13
Decyzja o uznaniu reklamacji może wymagać odesłania Towaru lub Towaru Spersonalizowanego do dalszej analizy do Producenta/Dystrybutora danego Towaru.
Poinformujemy Ciebie o rezultacie rozpatrzenia reklamacji mailowo, telefonicznie lub listownie, zgodnie z danymi kontaktowymi, podanymi w zgłoszeniu reklamacyjnym.
Koszty przesyłki reklamowanego produktu mogą być zwrócone tylko w przypadku uznania reklamacji. Zwracamy wyłącznie koszty przesyłki pocztowej.
W razie wątpliwości:
Zapoznaj się ze schematem reklamacji przygotowanym przez UOKiK:
Schemat reklamacji – prawa konsumenta.
Szczegółowa procedura reklamacji towaru opisana jest w Regulaminie Sklepu punkt:
6. PROCEDURA REKLAMACJI
Skontaktuj się proszę z nami aby ustalić wspólny plan działania. Zależy nam na jak najszybszym rozpatrzeniu reklamacji.
W razie pytań proszę o kontakt:
tel.: +48505861372
e-mail: doradca@dobrynurek.pl