Płatności
Płatności
Korzystamy z certyfikatów SSL, które pozwalają włączyć bezpieczne połączenie aby zapewnić pełne bezpieczeństwo korzystania z serwisu podczas np. wprowadzania danych personalnych w formularzu.
Dostępne metody Płatności:
Udostępniamy kilka metod zapłaty za zamówiony towar:
- Gotówką (akceptujemy złotówki PLN).
- Przelew na telefon lub BLIK na numer +48505861372
- Przelew na rachunek bankowy: 72213000042001099776720001 (rachunek PLN)
72 2130 0004 2001 0997 7672 0001. - Płatność przelewem elektronicznym – AutoPay.pl.
- Za pobraniem –płatność przy odbiorze przesyłki:
- Gotówką w przypadku kuriera (PLN).
- Kartą w przypadku Paczkomatów Inpost.
Szczegółowe informacje:
a. Gotówką – przy odbiorze.
Odbiór osobisty w:
Punkt Odbioru ul.Ostrowskiego 30 we Wrocławiu poziom -1 po wcześniejszym umówieniu godziny i terminu odbioru.
Lub
Siedzibie AKP Pirania – Klub Płetwonurków al.Brucknera 10 Wrocław
(parterowy budynek między basenem, a szkołą ZS nr 14)
Termin odbioru ustalany jest indywidualnie. Należy wcześniej umówić się telefonicznie lub mailowo.
Akceptujemy złotówki PLN.
b. Przelew na telefon lub BLIK na numer +48505861372.
Klient dokonuje przelewu swoim telefonem następnie przekazuje informację o dokonaniu płatności do Sprzedawcy celem potwierdzenia.
c. Przelew na rachunek bankowy – 72 2130 0004 2001 0997 7672 0001.
Firma Marcin Reif DobryNurek.pl ul. Brzozowa 3d/13, Wysoka 52-200.
Termin dokonania płatności w ciągu 7 Dni Roboczych, liczonych od pierwszego Dnia Roboczego po złożeniu Zamówienia.
Koszt przelewu ponosi Zamawiający.
d. Płatność przelewem elektronicznym – za pomocą systemu AutoPay.pl, więcej o systemie:
AutoPay.pl może naliczyć prowizję Zamawiającemu o czym poinformuje w momencie realizacji transakcji.
e. Za pobraniem – Klient płaci za Towar przy odbiorze przesyłki. Opcja dodatkowo płatna.
Wysokość opłaty zależy od kwoty zamówienia :
i. do 1000zł: opłata 10zł;
ii. powyżej 1000zł: opłata 18zł.
Terminy:
Standardowo czekamy 7 dni roboczych na dokonanie zapłaty za złożone Zamówienie (gotówka/przelew).
(7 dni liczymy od pierwszego dnia roboczego po złożeniu zamówienia).
Brak zapłaty traktujemy jako odstąpienie od Umowy Sprzedaży przez Klienta.
Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty po uprzednim poinformowaniu Sprzedawcy.
Ważne informacje:
Ceny Towarów w Sklepie Internetowym są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT, natomiast nie zawierają kosztów dostarczenia Towaru i wybranej formy płatności. Koszty transakcji i dostarczenia Towaru ponosi Klient.
Zamawiający jest zobowiązany do zapłacenia Sprzedawcy łączną cenę Zamówienia, która w Podsumowaniu zamówienia oznaczona jest jako:
“Wartość Zamówienia wynosi: ___ ZŁ Brutto”, która obejmuje:
a. Cenę Zamówienia, widoczną w obszarze Koszyka przed złożeniem Zamówienia.
b. Koszty dostawy:
i. Kurier / Inpost 0 zł – gratis, gdy zamówienie jest na min 199zł.
ii. Kurier 20zł.
iii. Inpost 13zł.
c. Dodatkowe opłaty:
i. Wysyłka za pobraniem, zależna od kwoty zamówienia:
- do 1000 zł: opłata 10 zł.
- powyżej 1000zł: opłata 18 zł.
ii. Ozdobne pakowanie 15 zł.
d. Koszty płatności (np. koszt przelewu bankowego),
e. VAT
Łączna cena Zamówienia jest wiążąca dla Sprzedawcy i Klienta.
W razie pytań proszę o kontakt:
tel.: +48505861372
e-mail: doradca@dobrynurek.pl
Szczegółowa procedura płatności za zamówienie opisana jest w REGULAMINIE SKLEPU punkt:
4. SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY.