Płatności

Płatności

Korzystamy z certyfikatów SSL, które pozwalają włączyć bezpieczne połączenie aby zapewnić pełne bezpieczeństwo korzystania z serwisu podczas np. wprowadzania danych personalnych w formularzu.


Dostępne metody Płatności:

Udostępniamy kilka metod zapłaty za zamówiony towar:

  1. Gotówką (akceptujemy złotówki PLN).
  2. Przelew na telefon lub BLIK na numer +48505861372
  3. Przelew na rachunek bankowy: 72213000042001099776720001 (rachunek PLN)
    72 2130 0004 2001 0997 7672 0001.
  4. Płatność przelewem elektronicznymAutoPay.pl.
  5. Za pobraniem –płatność przy odbiorze przesyłki:
  • Gotówką w przypadku kuriera (PLN).
  • Kartą w przypadku Paczkomatów Inpost.

Szczegółowe informacje:

a. Gotówką – przy odbiorze.

Odbiór osobisty w:

Punkt Odbioru ul.Ostrowskiego 30 we Wrocławiu poziom -1 po wcześniejszym umówieniu godziny i terminu odbioru.

Lub
Siedzibie AKP Pirania – Klub Płetwonurków al.Brucknera 10 Wrocław
(parterowy budynek między basenem, a szkołą ZS nr 14)

Termin odbioru ustalany jest indywidualnie. Należy wcześniej umówić się telefonicznie lub mailowo.
Akceptujemy złotówki PLN.

b. Przelew na telefon lub BLIK na numer +48505861372.

Klient dokonuje przelewu swoim telefonem następnie przekazuje informację o dokonaniu płatności do Sprzedawcy celem potwierdzenia.

c. Przelew na rachunek bankowy72 2130 0004 2001 0997 7672 0001.

Firma Marcin Reif DobryNurek.pl ul. Brzozowa 3d/13, Wysoka 52-200.
Termin dokonania płatności w ciągu 7 Dni Roboczych, liczonych od pierwszego Dnia Roboczego po złożeniu Zamówienia.
Koszt przelewu ponosi Zamawiający.

d. Płatność przelewem elektronicznym – za pomocą systemu AutoPay.pl, więcej o systemie:

AutoPay.pl może naliczyć prowizję Zamawiającemu o czym poinformuje w momencie realizacji transakcji.

e. Za pobraniem – Klient płaci za Towar przy odbiorze przesyłki. Opcja dodatkowo płatna.

Wysokość opłaty zależy od kwoty zamówienia :
i. do 1000zł: opłata 10zł;
ii. powyżej 1000zł: opłata 18zł.

Terminy:

Standardowo czekamy 7 dni roboczych na dokonanie zapłaty za złożone Zamówienie (gotówka/przelew).
(7 dni liczymy od pierwszego dnia roboczego po złożeniu zamówienia).

Brak zapłaty traktujemy jako odstąpienie od Umowy Sprzedaży przez Klienta.

Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty po uprzednim poinformowaniu Sprzedawcy.

Ważne informacje:

Ceny Towarów w Sklepie Internetowym są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT, natomiast nie zawierają kosztów dostarczenia Towaru i wybranej formy płatności. Koszty transakcji i dostarczenia Towaru ponosi Klient.

Zamawiający jest zobowiązany do zapłacenia Sprzedawcy łączną cenę Zamówienia, która w Podsumowaniu zamówienia oznaczona jest jako:
“Wartość Zamówienia wynosi: ___ ZŁ Brutto”, która obejmuje:

a. Cenę Zamówienia, widoczną w obszarze Koszyka przed złożeniem Zamówienia.

b. Koszty dostawy:
i. Kurier / Inpost 0 zł – gratis, gdy zamówienie jest na min 199zł.
ii. Kurier 20zł.
iii. Inpost 13zł.

c. Dodatkowe opłaty:

i. Wysyłka za pobraniem, zależna od kwoty zamówienia:

  • do 1000 zł: opłata 10 zł.
  • powyżej 1000zł: opłata 18 zł.

ii. Ozdobne pakowanie 15 zł.

d. Koszty płatności (np. koszt przelewu bankowego),

e. VAT

Łączna cena Zamówienia jest wiążąca dla Sprzedawcy i Klienta.


W razie pytań proszę o kontakt:

tel.: +48505861372
e-mail: doradca@dobrynurek.pl

Szczegółowa procedura płatności za zamówienie opisana jest w REGULAMINIE SKLEPU punkt:

4. SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY.