Dostawa i odbiór

Dostawa i odbiór

Dostępne metody:

Udostępniamy kilka metod dostawy/odbioru zamówionych w naszym sklepie towarów:

  • Odbiór osobisty w:
    PUNKT ODBIORU
    ul.Ostrowskiego 30 we Wrocławiu poziom -1 pomieszczenie nr ___
    po wcześniejszym umówieniu godziny i terminu odbioru.
    lub

    Siedziba AKP PIRANIA – KLUB PŁETWONURKÓW
    al.Brucknera 10 we Wrocławiu
    (parterowy budynek między basenem i szkołą ZS nr 14)
    po wcześniejszym umówieniu godziny i terminu odbioru.
  • Towar dostarczamy Kurierem. Korzystamy z platformy GlobKurier.pl.
    20zł Kurier (Gratis dla zamówień od 199zł).
  • Towar dostarczamy poprzez paczkomaty INPOST
    13zł InPost (Gratis dla zamówień od 199zł):

    Znajdź PACZKOMAT W TWOJEJ OKOLICY: >> link<< (podaj swój kod pocztowy lub miejscowość)
  • Jest również możliwość wysyłki przez Kuriera, którego sam do nas podeślesz, wówczas wybierz odbiór osobisty i w komentarzu wskaż osobę/firmę, która odbierze towar w Twoim imieniu.

Kiedy wysyłamy/wydajemy towar:

Towar wysyłamy/wydajemy po otrzymaniu PŁATNOŚCI:

  • Gotówka przy odbiorze osobistym.
  • Przelew na telefon lub BLIK na numer +48505861372
  • Zaksięgowane środki na rachunku bankowym: 72213000042001099776720001
    to samo konto: 72 2130 0004 2001 0997 7672 0001).
  • Zaakceptowana i potwierdzona płatność przez system BlueMedia.pl.
  • Wysyłamy również paczki za pobraniem, pobieramy wówczas dodatkową opłatę, której wysokość zależy od kwoty zamówienia :
    > do 1000zł: opłata 10 zł;
    > powyżej 1000zł: opłata 18zł.

Kiedy spodziewać się otrzymania przesyłki z zamówieniem:

Wysyłamy Towar do Zamawiającego w zależności od wybranego sposobu dostawy/odbioru oraz wybranego sposobu płatności przez Zamawiającego:

  • Wysyłka kurierem / lub poprzez paczkomat Inpost następuje w pierwszym dniu roboczym po dniu, w którym płatność jest widoczna na rachunku bankowym Sprzedawcy lub jest potwierdzona przez BlueMedia.pl.
    Przewidywany czas dostarczenia 2-5 dni roboczych licząc od dnia wysyłki.
  • Wysyłka kurierem / lub poprzez paczkomat Inpost następuje w pierwszym dniu roboczym po dniu złożenia Zamówienia jeśli wybrano opcje wysyłki za pobraniem.
    Przewidywany czas dostarczenia 2-5 dni roboczych licząc od dnia wysyłki.
  • Towar jest dostępny do odbioru w pierwszym dniu roboczym po dniu złożenia Zamówienia w przypadku wyboru przez Zamawiającego płatności gotówką przy odbiorze. Należy wcześniej umówić godzinę i termin odbioru telefonicznie lub mailowo.

Ważne informacje:

W przypadku zamówień składanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego informacja o wysokości opłaty związanej z wysyłką pojawi się na etapie składania Zamówienia w momencie wyboru sposobu dostawy.

UWAGA:

Przy odbieraniu przesyłki Zamawiający powinien sprawdzić czy są widoczne wszelkie uszkodzenia Towaru. W przypadku widocznego ubytku lub uszkodzenia doręczanej przesyłki, konieczne jest sporządzenie przez Zamawiającego protokołu szkody w obecności przedstawiciela Przewoźnika i podpisanie go przez przedstawiciela Przewoźnika doręczającego Przesyłkę oraz przez Zamawiającego.

Gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

W przypadku INPOST
Jeśli po odebraniu przesyłki z Paczkomatu InPost, a przed jej otworzeniem stwierdziłeś uszkodzenie jej opakowania lub zawartości wybierz w Paczkomacie InPost opcję “Mam zastrzeżenia do paczki” i włóż ją ponownie do skrytki oraz zainicjuj procedurę reklamacji. W pozostałych przypadkach skontaktuj się z Infolinią INPOST pod numerem 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).

Jeżeli zdecydują Państwo odbiór towaru wysyłając do nas osobę upoważnioną (np. przewoźnik wybrany przez Państwa) to za wydanie Towaru uważa się jego powierzenie przez Sprzedawcę tej upoważnionej osobie (Zgodnie z Art. 548 § 3 Kodeksu Cywilnego).

Reklamacje:

Reklamacje dotyczące opóźnienia w doręczeniu przesyłki powinny być zgłoszone w terminie 6 dni od dnia odbioru przesyłki (mailowo/telefonicznie),
w przypadku uszkodzenia przesyłki do 13 dni od daty doręczenia, z zastrzeżeniem iż protokół szkody może być sporządzony najpóźniej do 6 dni od daty doręczenia przesyłki, a w przypadku niewykonania doręczenia przesyłki w terminie 6 dni od dnia, w którym przesyłka została uznana za utraconą.

Przesyłkę uważa się za utraconą, jeżeli nie nadeszła do miejsca przeznaczenia wskazanego w liście przewozowym w ciągu 30 dni od upływu przewidywanego terminu doręczenia przesyłki.


W razie pytań proszę o kontakt:

tel.: +48505861372
e-mail: doradca@dobrynurek.pl

Szczegółowa procedura dostawy i odbioru towaru opisana jest w REGULAMIN punkt:


2. SPOSÓB I TERMIN SPEŁNIENIA ŚWIADCZENIA PRZEZ SPRZEDAWCĘ (dostawa/odbiór towaru).